En la primera PAC, havíem planificat les tres grans tasques que havíem de realitzar en la fase II del projecte des d'un punt de vista general. Així, establírem una temporalització extensa per a la creació del blog; de fet, abraçava quasi tot el període que s’havia establert per a dur a terme la PAC 2. Vam ser, doncs, previsors, perquè n’és ben cert que la posada en funcionament ens ha dut un cert temps. Hem sortejat entrebancs i hem hagut de recórrer a lectures addicionals per poder estructurar el blog segons se’ns demanava en l’activitat. De manera paral·lela havíem programat l’execució de cerques per poder abastir el nostre projecte i el compartiment d’aquestes al gestor bibliogràfic Zotero. I finalment, havíem seqüenciat que els últims dies de la fase 2 els dedicaríem a redactar l'índex per tal d'estructurar la Wiki.
A grans trets, hem acomplert la temporalització exposada des de la PAC 1, però ens hem vist obligats a completar-la mitjançant d'altres taules de planificació que requerien les tasques concretes. Hem necessitat, doncs, d'una seqüenciació més acurada que ha estat motivada pel requisit de respondre a cadascuna de les actuacions que havíem de fer al blog, al Zotero i a la Wiki.
Suposem que hem estat conscients de la realitat en el mateix moment del desenvolupament de les activitats i a mesura que el coordinador ens en proposava la consecució. Per això, és convenient que el repartiment de tasques contemple els dies suficients per resoldre els imprevistos i així no haver de treballar a corre-cuita. Ho tindrem en compte per a les properes PAC.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada